maanantai 20. elokuuta 2012

Heipähei :)

Heipähei.


Minä olen Maisu. Tai Pöllöfani. Melkein mikä tahansa muukin käy.


Ajattelin aloittaa blogin kirjoittamisen, koska se on nykyään niin muodikasta. :)

Eei. Ajattelin kokeilla blogin kirjoittamista, koska ajatus omien ajatusten ja näkemysten tuomisesta esille internetin välityksellä tuntui kiehtovalta.

No äh. Tykkään höpisemisestä. Se on ehkä oikea syy.

Miten blogi oikein kuuluu aloittaa?

Oli miten oli.

Haaveilen omasta, vaaleanvihreäksi maalatusta mökistä keskellä metsää, väitän tykkääväni teestä, vaikka oikeasti en voi sietää sitä ja joka kerta, kun joku onnistuu jossakin paremmin kuin minä, vaivun syvään itseinhon kuiluun. (Monta kertaa päivässä siis.) Osaan kuitenkin myös iloita elämästä ja ajatella positiivisesti. Rakastan eläimiä, aikaisia aamuja ja hiljaa yöhön sukeltavia myöhäisiä iltoja, joiden tunnelma on suloinen sekoitus levollista ja salaperäistä.

Itken aina kun katson Nemoa etsimässä ja olen salaa sitä mieltä, että se on parempi kuin Titanic. 

Rakastan kirjoittamista ja tahdon eläinläkäriksi. Rakastan teatteria.


En ihan vielä tiedä kuka olen. En oikeasti osaa laittaa ruokaa, muta laitan silti. Pidän oppimisesta.

Olen hullaantunut ristisanatehtäviin. Kuuntelen progerockia eri vuosikymmeniltä ja sitan pianoa silloin, kun kukaan ei kuule. Toisinaan olen varma, että heitän elämäni hukkaan.

Tykkään valokuvaamisesta. Ruotsi on ainoa oppiaine, joka ei kiinnosta minua pätkääkään. (En tajua sitä, vaikka yritän.) 

Ajattelin ryhtyä gootiksi, mutta sitten tajusin, kuinka tärkeitä värit minulle ovat. Inhoan iltapäiväaurinkoa. Minusta joulun valmisteleminen on hauskempaa, kuin sen viettäminen. Haluaisin olla parempi ihminen.

Haluaisin matkustella avartaakseni maailmaani, mutta en halua edistää ilmastonmuutosta. Kerään kokemuksia, huonoja ja hyviä. Tahtoisin olla merkityksellisempi. Rakastan omenoita ja jälkiuunileipää.
Prahassa roikkuva kivimies vaati huomiota.




Siinä se. Joitakin asioita minusta. Halusin kirjoittaa järkevästi, mutten taida osata.

Tässä blogissa ei tule olemaan juurikaan järkeä. Se tekee siitä enemmän minun kaltaiseni. Ajattelin julkaista näillä sivuilla kirjoittamiani tarinoita ja oivaltamiani asioita. Ja valokuvia. Luultavasti myös käsitöitä ja piirrustuksia, toisinaan ostoksia. Jos luet, älä ota liian vakavasti. :)

Huu!

 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti